Vart tog alla nya alster vägen?

Har fullt upp med mitt jobb som återförsäljare på Sidensjöhus. Kika gärna in på min byggblogg, där jag kommer att lägga ut bilder, ge information och ha projektuppföljning.

Välkommen in!   www.jernbergsbyggoinredning.blogg.se

Förhoppningsvis kommer jag att hinna med mitt måleri och andra konstverk också, men just nu känns det viktigt att satsa på det här till 100%


Här en favorit i repris! Nu är ju inte detta några Sidensjöhus precis, men det är hus... Som ni vet att jag älskar att måla....

Kram till alla!





Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Hej jag heter Emma Karlsson och går på John Bauergymnasiet i Örebro.

Som uppgift på våran webbdesigns lektion ska vi göra en hemsida till

någon eller till ett företag. Och jag ska göra till en tjej som jag

känner som har kurser till frigörande dans. Och jag skulle vilja ha en

bild med på min hemsidan som finns på en hemsida. Den finns på "Dans med Oneness Blessing i Lund" länk:

http://blessing.se/?p=253 (finns bara en bild på den länken) och

eftersom min hemsida antagligen ska publiceras så måste jag ha

tillstånd att använda andra bilder som jag inte har tagit själv.

Och jag skickade ett mail till dem på hemsidan och de sa att dem hade fått bilden av dig.



Du kan svara på detta till min mail: [email protected]



Tack på förhand.

2009-04-23 @ 14:46:41
Postat av: Nathalie

Hej!

Satt och googlade på blommor (afrikanska liljor) när jag helt pltösligt kom in på din sida. Först blev jag arg över misstaget men sen när jag började titta på dina tavlor blev jag helt fast. Fyfan va grym du är på att måla! Helt underbara tavlor!

Lycka till i framtiden!

2011-01-23 @ 09:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0