Hösten har gjort mig kreativ....

Färger och former sätts på pränt och åter igen hamnar det hus, städer och djur på duken....Även om jag börjar med ett annat motiv så hamnar det bara där av sig självt . Och jag tycker så mycket om mina djur att jag inte bara kan måla över dom. Mina små hem och städer trivs jag så bra i att jag inte kan flytta därifrån....Det känns som jag bor och lever i ett eget litet samhälle med små konstiga hus och där urtidsdjur helt naturligt strosar runt på gatorna....
Men visst är den härlig, denna färggranna miljö som befinner sig inne i mig....

Välkommen!
 


"Tulpantörst"
35x55 cm 
Pris:  1100:-





"Flock"
20x20 cm
Pris: 490:-





"Vildhunden"
20x20 cm
Pris: 490:-




"Insnöad"
20x20 cm
Pris: 490:-
Såld.




"Insnöad igen"
20x20 cm
Pris: 490:-
Såld.




"På språng"
20x20 cm
Pris: 490:-




"Min stad i mörker"
15x15 cm
Pris: 290:-




"Hem ljuva hem"
15x15 cm
Pris: 290:-


Efter en liten stunds avkoppling med en kopp kaffe, åter till arbetet.

Kram till er alla i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0