Välkommen!

Välkommen in i mitt lilla galleri. Om det är så att Du är intresserad av någon av mina tavlor hör gärna av dig via mail.  [email protected]
Bor du i närheten av Nyköping i Sörmland är det ju enkelt att träffas någonstans, annars finns ju möjligheten att skicka tavlan med bussgods som är ett väldigt billigt sätt att skicka på. Ca 150-200:- för en relativt stor tavla.

Nu ska jag kolla resor till Marrakech i Marocko som är mitt drömresmål just nu. Vill bara dit och njuta av fantastiska byggnader, besöka den färgstarka marknaden m.m. Har fått för mig att jag skulle kunna få hur mycket inspiration som helst där. Är det någon av er besökare som varit där skriv några rader, kan det vá n´åt?

Hursomhelst så kanske det fortsätter med att jag bara kommer att drömma........

Må så gott i det fina höstvädret, det är inte dumt det heller.
Kram // Anne-Lie

Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

kan vi inte be våra hanar att skicka oss som bussgods till marocko om det inte kostar mer , menar jag???
Kraaaam

2007-09-05 @ 16:52:15
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Maria

Hej och tack för din kommentar på min sida, efter radioprogrammet. Och tack för att jag fick dina adresser, vilka underbara tavlor du gör!!! Blev hur inspirerad som helst, jag lär återkomma. Känner mig som världens amatör i jämförelse men alla ska vi väl börja någonstans. Målade 2-3 tavlor för ett år sen och fortsatte sen inte förrän i april i år, totalt kanske jag målat 15 i varierande storlek och kvalitet. Men det lär bli mer... Härliga bilder från utställningen i trädgården också!
Fortsatt lycka till!
mvh Maria

2007-09-06 @ 22:57:10
URL: http://mariastavlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0