Mysigt med höst!

Nu mår jag toppen, jag som älskar hösten. Visst jag kan väl erkänna att en vecka utomlands med sol och bad inte skulle vara fel heller. Men just det här att kunna ta långa och sköna promenader i skogen är härligt. Många ideér väcks till liv och problem blir lösta under den här timmen varje dag. Just nu är det mest jobb och mindre målning men det är skönt att kunna varva.

Här står nu Tindra ( hunden ) och väntar på sin promenad, få se vad jag kommer att lösa för problem  i dag. Kanske vad vi ska äta till middag i kväll, ideér till heminredningskursen eller vad jag ska ha på mig på lördagkväll när vi får gäster.

Ha det gott i den höga höstluften!


Kommentarer
Postat av: Jan B

Du är så himla duktig!

Image 113 är rolig för jag kan aldrig avgöra om jag som betraktar är inne i byggnaden eller står utanför den !
Förtröttas aldrig att sprida din färgglädje över världen!

2007-10-29 @ 01:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0