Konstutställning i trädgården!

Vilken FANTASTISK dag. Det måste jag säga.

1. Strålande solsken, varmt och vindstilla.
2. Trädgården var full av glada och härliga människor så gott som hela dagen.
3. Fick några målningar sålda och det är alltid kul, men definitivt ingenting man
    kan räkna med när man har en utställning bara för en dag........

Varmt tack till alla som tog er tid att komma hem till oss och vår trädgård för att fika, småprata och kika på mina målningar.
www.anneliekreativ.webblogg.se har jag lagt ut bilderna jag tog på utställningen innan det vällde in människor. Tyvärr hann jag inte ta några foton under dagen, hade fullt upp med att ta emot besökare. Men jag vet att det fanns i alla fall en som var flitig med kameran, så jag hoppas kunna få några bilder med mera liv att lägga ut på bloggen så småningom.
image112

En liten del av utställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0