En lyckad vernissage!

I lördags var det vernissage. Mycket trevligt och lyckat. Alltid kul att träffa likasinnade som berättar om hur dom får ihop sina konstnärsliv med det vanliga familjelivet. Intressant hur olika man löser det där. Viktigt är det också att byta erfarenheter, kontakter m.m. Sålde två målningar på vernissagedagen " Fy fan vad jag är trött på prickigt " och   " Stenstad 1". Hoppas det blir någon mer, utställningen pågår ju t.om den 16/6. För dig som bor i närheten av Nyköping så är utställningen på Galleri Sjöhästen vid Stora Torget mitt i centrum.
Öppettider:
Ons - Fre  15-18
Lörd - 11-15.

Hjärtligt Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Elzie

Där måste jag ha varit, ja inte inne, men utanför, när vi var i Nyköping. Var och sprang omkring i centrum och letade efter en turistinformation *s*.
Lycka till du snälla människa.
Kram Elzie

2007-06-08 @ 11:07:07
Postat av: izzy

gud vilka underbara alster, jag bli häpen och grymt inspirerad..så mycket känslor i de, helt underbart

2007-06-11 @ 14:44:15
URL: http://izzy.blueyard.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0