Härligt färgstarka kvinnor.





Äntligen har jag tagit tag i mitt konstintresse. Jag målar flera timmar om dagen, och arbetar just nu inför en utställning. Min insperationskälla just nu är kvinnor.  Jag använder mycket färg, och målar som bäst när jag är glad. Färgerna står för starka personligheter, som jag älskar. Vad är skönhet?  Att vara smal, tjock, ha puckelrygg, hängbröst eller jättestora fötter.
Vem bestämmer vad som är snyggt? 
 Härmed vill jag uppmana alla kvinnor att vara sig själva, ta fram det positiva hos just dig, våga vara färgglad. 
Kom ihåg att du duger som du är, och göm dig aldrig!




image2

" Vänner för alltid " Akrylmålning på linneduk 140-140cm.
Pris: 7500:-
Såld.

image54

" Som Gud skapade mig " Akrylmålning på linneduk 140-140cm.
( obs. denna målning har lite fel proportioner på bilden ).
Pris: 7500:-
Såld.



E.mail: [email protected]





image4

" I skuggan av en stjärna " Akrylmålning på linneduk 50-60cm.
Pris: 3200:-
Såld.




image5

" BMI 30, men vad gör det? " Akrylmålning på linneduk 50-60cm.
Pris: 3200:-





image6 

"Njuta i solen" Akrylmålning på bomullsduk 30-30 cm.
Pris: 1600:-
Såld.
    
image7 

"Smyga i skogen" Akrylmålning på bomullsduk 30-30 cm.
Pris: 1600:-
Såld.

image8 

" Yoga i skymning " Akrylmålning på bomullsduk 30-30 cm.
1600:-
Såld.

image9  

" Simma i havet " Akrylmålning på bomullsduk 30-30 cm.
Pris: 1600:-
Såld.

E.mail: [email protected]


                 

                

               

                    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0